كابتشينو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كابتشينو

منتدى شبابى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بيفكرك بمين الاسم ده
****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالسبت يناير 03, 2009 4:22 am من طرف على كمال

» واحد مخنووووووووووووووووووق
****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالسبت يناير 03, 2009 4:16 am من طرف على كمال

» ما هو اكبر درس لقنته لك الحياه؟؟؟
****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 05, 2008 3:11 pm من طرف sasso love

» الحب على الانترنت وايه رأيكو فيه
****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 05, 2008 11:44 am من طرف sasso love

» يا ترى تقبل تكون اسير حب مضى؟؟؟؟
****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 29, 2008 7:32 am من طرف heba

» البساطه كيف تكون؟؟؟
****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 29, 2008 7:28 am من طرف heba

» كم شخص من هؤلاء فى حياتك؟؟؟
****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 29, 2008 7:25 am من طرف heba

» فيلم اسف علي الازعاج
****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 17, 2008 5:35 pm من طرف على كمال

» نكته جمده اوى
****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالسبت أكتوبر 11, 2008 10:28 am من طرف amr_man1001

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني

****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك****

beckham
على كمال
so cute
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
so cute
مدير الموقع
so cute

****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Empty
مُساهمةموضوع: ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك****   ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 15, 2008 10:00 am

--------------------------------------------------------------------------------

ايها المدخن ايتها المدخنه ابشروا فبعد عناء وجدت لكم فوائد للتدخين

يخطئ من يعتقد أن التدخين كله مضار ، فله بعض الفوائد ، إليكــ أيها المدخن بعضاً منها :

- يتيح لك التدخين فرصة التعرف على الكثير من الأصدقاء ، فأنت كل يوم عند طبيب جديد .

- اطمئن فلن يزعجك أصدقاؤك طول فترة الإختبارات ، إذ أن أحداً لن يجرؤ على زيارتك .

- يوفر عليك شراء العطور فرائحة السجائر تكفى .

- يوفروقتك ويوفر عليك شراء الملابس الرياضية لأنك ستصبح عدو الرياضة الأول .

- لاداعي لتركيب نظام أمني في المنزل فسعالك طول الليل يجعل اللصوص يظنون أنك مازلت مستيقظاً .

- لاداعي للخوف من الانزلاق أو السقوط أثناء المشي فعكازكم كفيل بمنع ذلك .

- يوفرعلى ورثتك مشقة الانتظار .

وبعد هذه المجموعة من الفوائد يمكنك أن تدخن وأنت وانت مرتاح البال، ويمكنك أن تقنع بها من ينهاك عن التدخين

على كمال
مدير عام الموقع
على كمال

مُساهمةموضوع: رد: ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك****   ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 15, 2008 7:07 pm

كويس انك عرفتينا فوايد التدخين

انا هروح بقى اشترى علبة سجاير

نصيحه جميله وموضوع اجمل

تحياتى
https://cabatshino.ahlamountada.com
beckham
مشرف الدردشه

مُساهمةموضوع: رد: ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك****   ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 15, 2008 8:16 pm

انا بجد مبسوط انك

عرفتينى الفوائد دى

الحقيقه انا كونت هبطل

بس دلوقتى هشرب اكتر

بجدموضوع جميل
شكرااااااااا
حسام زهران
مدير الموقع

مُساهمةموضوع: رد: ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك****   ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 7:07 pm

الحمد لله انا كنت عايز اشرب سجاير بس كنت خايف ليكون فى ضرر ميرسى ياريت المزيد من النصائح شكرا
amr_man1001
كابتشينو ذهبى
amr_man1001

مُساهمةموضوع: رد: ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك****   ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 17, 2008 10:35 am

علشان الكلام ده انا مش هدخن بس هشد كولة
محمد يوسف
مدير الموقع

مُساهمةموضوع: رد: ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك****   ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 17, 2008 7:15 pm

موضع هايل مناقشة بطريقة مختلفة

للتدخين اللي ياريت كل الناس تبطله

وشكرا جدا
rae2 yahwa

rae2 yahwa

مُساهمةموضوع: رد: ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك****   ****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك**** Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 4:26 pm

على فكره انتي خلتيني احب السجاير وبشكرك جدا وبصراحه نفسي اشوفك عشان اديكي سيجاره عشان تتمتعي بكل الفوائد دي دي فرصه والفرصه بتيجي مره واحده بس في العم
بس نسيتي فايد ه
انها بتخلي الواحد يتخلص من الكسل والنوم
اصلها ساعات بتهف على الواحد بالليل فبيقوم ينزل يشربله سيجاره في الهوا
وكمان بتخليها يلاقي حاه يطلع فيها زهقه وكمان بتساعد على رقي الاقتصاد المصري

وعلى توسيع خرم الاوزون اصله دايق اوي

****فوائد التدخين بجميع انواعه افرح واشرب براحتك****
صفحة 1 من اصل 1